SZLAK POSZLAK 2

Idź na środek Starego Miasta. Zaczynamy.


Na tablicy o tym placu,

największe tylko czytaj litery.

Po kolei: 15, 7,16, 22, 27, 7

Gdy już odkryjesz słowo co się za tym kryje

podejdź do tego i schyl się na chwilę


Wpisz nazwę ulicy, którą zobaczysz. W przeglądarce internetowej, po ukośniku w adresie swuj.pl/ i przeczytaj dalsze wskazówki

Potrzebujesz podpowiedzi? Kliknij tutaj.

SZLAK POSZLAK 2 - instrukcja i regulamin.

Gra rozpoczyna się 10 stycznia. Gra dla osób powyżej lat 13. Młodsi z opiekunem.

Gra polega na tym aby na podstawie poszlak zawartych w pytaniach odnaleźć trasę i kolejny jej punkt. Możesz wziąć udział w zabawie w jakimkolwiek terminie. Na ostatnim etapie gry uczestnik może odszyfrować ukryte hasło. A to dzięki kodom ukrytym na trasie i prostej instrukcji dotyczącej deszyfrowania opisanej na ostatniej stronie gry. Pierwszy uczestnik który odszyfruje hasło i zamieści prawidłową odpowiedź w komentarzu do posta ogłaszającego tą grę: https://www.facebook.com/swuj1/posts/1598288923714842 otrzyma symboliczną nagrodę. Do odebrania po wcześniejszym umówieniu. Nagroda jest tylko jedna. Jest to mały scyzoryk szwajcarskiej firmy Victorinox, promocyjny, wyprodukowany dla szwajcarskiej sieci handlowej. Scyzoryk raczej nie był nieużywany ale przeleżał kilka lat w szufladzie. Oprócz głównego ostra ma otwieracz, wykałaczkę i malutką pęsetę. Jak na zdjęciu poniżej.

Wejdź na stronę: www.swuj.pl/gra2. Czytasz tekst i starasz się znaleźć miejsce, trasę lub słowo (lub słowo/cyfry), które trzeba wpisać po www.swuj.pl/ (po ukośniku) aby wyświetlić następną zagadkę.

Np. jeśli odpowiedzią jest "404" to wpisujemy w przeglądarkę www.swuj.pl/404: i pojawia nam się kolejna zagadka, z wskazówkami jak dojść do kolejnego punktu, na co zwracać uwagę, czego szukać, itp.

Wpisujemy tylko polskie znaki i małe litery. Np. gdyby był to "Wrocław", wpisujemy "wroclaw".

Celem zabawy jest rozrywka podczas spaceru po Iławie. A także zabawa z podstawami szyfrowania.

Może się zdarzyć, że po pewnym czasie znikną z przestrzeni miejskiej niektóre wskazówki. To siła wyższa za którą nie odpowiadamy.

Przy opadach śniegu wyszukiwanie tropów może być trochę utrudnione. Kilka metrów trasy trasy przebiega po ścieżce bez chodnika, która podczas niesprzyjającej pogody, może być nieco błotnista i mokra.

W grze bierzecie udział na własną odpowiedzialność. Twórcy gry za nic nie odpowiadają. Zagadki zostały tak dobrane aby nie były zbyt trudne ale nie wszystko będzie jasne dla każdego. Dlatego w drużynach macie większe szanse na bezproblemowe dojście do celu. Polecamy spacer w ciągu dnia, wtedy punkty w terenie są lepiej widoczne. Gra kończy się około 200m od punktu rozpoczęcia. Trasa do przejścia to około 1 km.


Adres alternatywny strony z grą: https://sites.google.com/view/swuj/gra2